Friday, June 26, 2009

Makluman : Pengasingan Blog Personal

Makluman! Makluman!

Setelah berfikir2 panjang dan pendek, aku mengambil keputusan untuk mengasingkan blog personal aku dan jugak blog pasal kewangan(blog yang ni la). Tujuannya adalah untuk memberi fokus pada topik2 yang aku rasa nak kongsikan bersama. Kalau aku tak asingkan, aku pun sendiri taktau macam mana nak susun post2 aku. Jadi celaru. Kejap citer pasal finance, pastu tiba2 keluar gambar anak aku plak. Korang yang baca nanti pun boleh pening. ( sebab aku pun pening jugak hehe).

So lepas ni blog ini akan bertumpu sekitar topik2 kewangan sahaja seperti kewangan peribadi dan hartanah. Kalau aku dah tere skit nanti, maybe aku akan share bidang2 kewangan lain seperti pasaran saham etc.

Untuk blog personal, aku akan gunakan alamat md-eezone.blogspot.com. By the way, pada sesiapa yang sudi menjenguk blog aku ni, terima kasih banyak la. Terharu juga kalau ada yang sudi baca.

Arigato Gozaimasu....

No comments: