Saturday, February 27, 2010

Listing Auction

Memandangkan aku nak mula jadi agent untuk hartanah lelongan awam, aku create satu section baru dalam blog aku ni untuk list property2 auction yang aku rasa hot n best. Listing ni mostly ikut pandangan aku sahaja. Definasi hot tu maybe berbeza dengan korang so better check betul2 property tu sekiranya u all berminat nak bid. Sebab taste setiap individu tu berbeza. Buat masa ni, lingkungan kawasan yang aku familiar pun tak berapa besar. Belum boleh celen geng satu solution. Cuma mana yang aku rasa best tu, aku update kan la.

Sebenarnya aku pun tak berapa clear macam mana nak start jadi ejen ni. Banyak nak kena belajar. Cuma kalau tak bermula sekarang, bila lagi nak start kan. Better start from somewhere and improve along the way.

So kalau berminat dengan property2 yang aku listkan tu and perlukan bantuan untuk bidding, boleh email aku kat mdizone@gmail.com or call aku 013-3413005

Aku akan bantu seberapa baik yang mungkin.

2 comments:

Anonymous said...

Bro,

Nak Blok 21 tu...Apa prosedur...
Skrg tgh bz. Boleh tolong settlekan A-Z ke?

Blue Cube

mdizone said...

Boleh no hal. email la detail kat mdizone@gmail.com.Boleh citer panjang