Saturday, December 12, 2009

i know...THE SECRET

I know now...

"Man becomes what he thinks about"

"Whatever it is you are FEELING, is a perfect reflection of what is in the process of BECOMING"

Maybe ada di antara kita yang baca wording kat atas dengan rasa kagum, ada yang rasa biasa2 dan ada yang rasa skeptikal.

Dalam kes aku, aku rasa kata2 di atas sangat2 powerful. If kita really2 understand dan menjiwai ayat2 tu, kita akan ada satu senjata yang sangat berkuasa.

It is THE LAW OF ATTRACTION

Aku percaya ramai yang mungkin dah tahu tentang perkara ni. Aku plak baru je tahu. Selama ni aku tak tahu menahu pun pasal law of attraction ni. Just aku buat apa yang aku rasa betul. Selama aku hidup ni, aku terasa dalam diri, apa sahaja yang aku nak, iallah aku akan dapat. Tak tahu macam mana aku dapat, dan bila aku dapat. Cuma yang aku tau, aku dapat.

Susah aku nak elaborate tentang benda ni. Taktau nak karang ayat macam mana.

The bottom line is, if u keep FEELING GOOD, good things will come/happen to u. If u keep FEELING BAD, bad things will come/happen to u.

Be positive, visualize what u wants with FEELING, dan yakin dengan rezeki ALLAH.

The way will be shown to u...

When the way is presented to u, take the ACTION.

And you will get there...

No comments: