Friday, January 7, 2011

Menara Jaya Condo SS 14 PJ untuk Dijual...Hot Property!

Aku ada satu bijik rumah kat Menara Jaya Condo untuk dijual. Member aku mintak tolong jualkan. Ni subsale ye...bukan lelong...

Pada sapa2 yang tak tau kat mana Menara Jaya Condo ni, ia terletak berhampiran dengan kawasan fames SS14 PJ dan Millenium Square. Kat situ la ada Digital Mall ss14, Jaya 33, kawasan komersial yang matang, McD, KFC, etc...cakap la apa saja ada kat situ...Jak Othman punya martial art training centre pon ada kat situ...Memang hot area la...kalau tak sure juga, sila google map..

Lagi satu extra condo ni, korang boleh jalan kaki je pergi LRT Asia Jaya. Walking distance to LRT beb! Talking about HOT...memang sesuai la kalau nak buat investment...Sewa kat sini dalam lingkungan rm2k ke atas...expate pon ramai yang duduk kat sini

Buat masa ni, rumah ni diduduki oleh relative owner...Rumah memang tip top condition..Siap dah renovate..ada plaster ceiling, ada kitchen kabinet, aircond etc.

Setahu aku, kawasan ni agak hot juga dengan expate..ye la...kawasan komersial dan opis bersepah...cuba korang kira berapa banyak komersial building di sepanjang federal highway yang berhampiran dengan LRT Asia Jaya...

Korang boleh tengok iklan aku kat sini

Oh ya, special deal untuk reader2 blog aku. Kalau korang betul berminat nak beli, aku bole kawtim harga dengan owner.Betul2 punya kawtim. Special price yang aku tak publish kat internet..tapi kena betul2 genuine la.

So kalau rasa nak buat appointment nak view rumah, boleh call aku k.







No comments: