Wednesday, August 24, 2011

Buka Puasa di Grand Dorsett Subang

Semalam aku menerima rezeki terpijak bila lawyer aku jemput untuk berbuka puasa di Grand Dorsett Subang bersama dengan staff2 dia. Memang la aku takkan tolak. Terima kasih banyak2 kepada En Yahya dari Rusmah Arunan n Associates di atas jemputan yang diberikan.

Dalam bulan Ramadhan kali ni, ni la buffet berbuka pertama aku. Sebab selalunya berbuka dengan makanan yang dimasak sendiri atau beli kat pasar ramadhan. Tak macam time keje kat TM dulu, sentiasa dapat jemputan berbuka dari vendor2. Ada la peluang nak merasa makanan dari hotel2 yang berlainan.

Sekarang ni aku perasan harga buffet untuk seorang sudah semakin mahal. Dulu kalau ada hotel charge rm100 per head tu dah kira amat2 mahal la. Sekarang ni dah jadi lumrah. Kalau ada yang charge below rm80 pun dah kira murah. Inflasi2...

Banyak gak makanan yang disediakan oleh pihak Dorsett. Antaranya nasi beriani kambing, teriyaki, ikan bakar n ketam bakar, masakan melayu and kambing golek. Chocolate fountain pon ada oo! Food taste memang not bad. Semua yang aku amik basically memang layanzz...no complaint at all. Lagi pun sebab free kan. Semua jadi sedap la hehe..

Jum layan gambar...

Kebab

Fruits

Kuih2

Beratur amik makanan

Appetizer?

Terbaik! Kambing Golek..

Teriyaki ( sate jepun)

Pasta

Can u see the rib? hehe...

Budak tanak makan n suka lari2...

3 comments:

zz said...

Wah best tu makan free...Nak tanya, Lawyer Rusmah Arunan Cawangan mana??

mdizone said...

cawangan PJ..pernah deal dengan rusmah arunan ke?

zz said...

yes, tapi KL branch laa..