Saturday, June 12, 2010

Listing untuk RHB Mega Auction dan Resolution Alliance Auction dah keluar...

Salam semua

Post kali ni lebih kepada nak war-warkan pasal Mega Auction yang akan berlangsung pada 19 june ini.

Ada beratus hartanah yang akan dilelong dan banyak juga hartanah yang menarik untuk dibida. Aku dah sort out kan listing setakat yang termampu. Banyak sangat. Aku pun tak sempat nak study semua. Mana yang sempat aku study, aku letak la remark sedikit.

Antara listing RHB dan Resolution Alliance ni, aku prefer Resolution Alliance sebab ada dua - tiga hartanah yang kaw2 punya best. Boleh refer kat blog rumahlelongpanas.blogspot.com

Listing RHB pon not bad juga. So terpulang pada selera masing.

Cuma satu je aku nak minta tolong. Kalau ada hartanah yang korang berminat untuk bid, harap dapat isikan online form yang aku sediakan tu. Mudah untuk aku keep track. Selain dari tu, amat2 lah diharapkan agar korang dapat buat pendaftaran seawal yang mungkin. Kalau sumer nak register last minit, pastu mintak aku survey last minit, memang aku tak sempat nak buat.

Segala kerjasama korang amat2 aku hargai

TQ

No comments: